| Przydatna wiedza dla przedsiębiorcy

mpSekretariat – silne zaplecze Wirtualnej Asystentki

Mimo że nazwa tej profesji dla wielu wciąż brzmi egzotycznie, to Wirtualne Asystentki nie narzekają na brak klientów, a ich usługi cieszą się błyskawicznie rosnącym zainteresowaniem. W BinSoft bardzo lubimy rozwiązania typu smart, a takim jest dla nas zarówno zatrudnienie WA, jak i prowadzenie tego typu działalności. Dlatego też, wychodząc naprzeciw przedsiębiorcom, prezentujemy, kim jest Wirtualna Asystentka, a samym WA przybliżamy mpSekretariat – oprogramowanie dostosowane do ich potrzeb.

Czym zajmuje się Wirtualna Asystentka?

Tak naprawdę tym wszystkim, czym asystentka pracująca stacjonarnie – w biurze swojego pracodawcy:

  • zarządza korespondencją, zarówno w formie tradycyjnej, jak i elektronicznej
  • odpowiada za różnego typu dokumentację firmy
  • prowadzi kalendarz przełożonego
  • organizuje spotkania
  • zarządza delegacjami
  • przygotowuje odpowiednie materiały
  • zarządza stroną internetową firmy lub jej sklepem internetowym
  • świadczy usługi w zakresie wsparcia sprzedaży
  • promuje wizerunek firmy w mediach społecznościowych.

W szerokiej gamie usług świadczonych przez WA jest także doradztwo wizerunkowe, wsparcie HR lub wykonywanie bardziej osobistych zadań, np. kupno prezentów.

Przewaga Wirtualnej Asystentki nad tradycyjnym modelem świadczenia usług wspierających

Wirtualne Asystentki bardzo często są zatrudniane na godziny, co oznacza, że elastycznie mogą dopasować się do potrzeb swoich klientów, a dzięki zdalnemu systemowi pracy bez problemu obsługują wiele firm. Same dbają o swoją przestrzeń biurową i niezbędne do pracy narzędzia. Samodzielnie organizują swój czas, dowolnie dzieląc go między klientów lub łącząc z innymi obowiązkami. Prowadzą własne działalności lub są zatrudniane w ramach umowy o dzieło, więc z punktu widzenia pracodawcy często bardziej opłaca się skorzystać z takich usług niż zatrudniać pracownika na etat. Poza tym WA to typowy freelancer, więc często nie rezygnuje z pracy na czas urlopu macierzyńskiego, mistrzowsko godząc obowiązki rodzinne i zobowiązania zawodowe.

Chcesz zostać wirtualną asystentką? Potrzebujesz solidnej bazy do pracy!

Jako dostawca rozwiązań umożliwiających wirtualne zarządzanie biznesem wielokrotnie podkreślamy, że notowanie danych kontrahentów w arkuszach kalkulacyjnych to historia. Co więcej, Wirtualna Asystentka bardziej niż ktokolwiek inny powinna przywiązywać wagę do organizacji własnego kalendarza (w końcu chce zarządzać kalendarzami swoich klientów!) oraz perfekcyjnie panować nad zadaniami do wykonania.

Potrzebuje narzędzia, które pozwoli jej pod szyldem swojej działalności oraz niezależnie (w imieniu różnych firm):

  • prowadzić bazy kontrahentów
  • zarządzać relacjami z klientami
  • prowadzić książkę korespondencji
  • obsługiwać oferty i zamówienia
  • planować i realizować zadania.

Pamiętajmy, że musi ona jednocześnie mieć pieczę nad działaniami prowadzonymi dla firm, które korzystają z jej usług oraz rozwijać własny biznes.

mpSekretariat i nic więcej!

W ofercie BinSoft jest oprogramowanie mpSekretariat, które idealnie wpisuje się w potrzeby Wirtualnej Asystentki.

Obsługa dowolnie wielu firm

Po pierwsze już na jednej licencji pozwoli Ci obsługiwać dowolnie wiele firm – każdą w odrębnej bazie danych, do której będziesz logować się po otwarciu programu. W trakcie pracy szybko – jednym kliknięciem – przełączysz się między firmami.

Promocja swojego biznesu

Po zarejestrowaniu aplikacji mpSekretariat stworzysz bazę danych, np. pod nazwą „Wirtualna Asystentka”, w której m.in. rozbudujesz swoją bazę klientów oraz zadbasz o rozwój relacji z nimi, wykorzystując moduł CRM, przygotujesz klientom oferty oraz stworzysz kampanie reklamowe promujące swój biznes, a także skontrolujesz dokonywane Tobie płatności. Z oprogramowaniem MP poprowadzisz i rozwiniesz swój biznes.

Oddzielna baza danych dla każdej z obsługiwanych przez Ciebie firm

Pamiętaj, w programie możesz stworzyć dowolnie wiele baz danych – oddzielną dla każdej obsługiwanej przez Ciebie firmy i to bez ponoszenia dodatkowych kosztów! Inwestujesz raz, a pracujesz na rzecz tak wielu klientów, jak tylko potrzebujesz. W ich imieniu możesz prowadzić szereg zadań, np.:

  • kompleksowo zarządzać bazą kontrahentów (m.in. nadawać im indywidualne cenniki, rabaty, dowolnie ich kategoryzować)
  • realizować kampanie mailingowe, SMS-owe, telefoniczne
  • rozsyłać newsletter
  • rejestrować zawierane umowy i tworzyć przypomnienia informujące o terminie ich wygaśnięcia
  • tworzyć, opisywać i realizować zadania i zdarzenia
  • tworzyć, opisywać i realizować projekty i zlecenia
  • budować bazę wiedzy
  • prowadzić profesjonalną książkę korespondencji
  • planować podróże i rozliczać delegacje
  • zarządzać ofertowaniem
  • obsługiwać zamówienia w różnych formatach i z różnych źródeł.
Pamiętaj, korzystając z programu mpSekretariat, unikasz ręcznego przepisywania danych. Możesz zaimportować zamówienia z plików generowanych przez Allegro, eBay i Amazon, a także wykonać import z różnych źródeł oraz eksport danych do plików w rożnych formatach, np. CSV, XML, EDI++.

Przewagą programu mpSekretariat nad typowymi narzędziami do organizacji pracy jest tworzenie się relacji między wprowadzanymi do aplikacji danymi. Po wybraniu danego kontrahenta z listy od razu będziesz mogła zobaczyć wszystkie związane z nim informacje, tematy, zadania, zdarzenia i relacje, do których został przypisany, a także dodane załączniki i wypowiedzi.

Gdy potrzebujesz więcej – integracja ze sklepami internetowymi

Możesz rozszerzyć funkcjonalności mpSekretariat i dokupić dodatkowe integracje ze sklepami oraz serwisami internetowymi. Będzie to dla Ciebie naprawdę użyteczne, jeśli prowadzisz sklep internetowy w imieniu swojego Klienta. Co ważne, za integrację płacisz tylko raz! Nie ważne, że korzystasz z niej, obsługując kilka firm. mpSekretariat możesz zintegrować z:

  • Allegro
  • AtomStore
  • ClickShop
  • Magento
  • PrestaShop
  • Shoper
  • Shoplo
  • Sklepicom
  • WooCommerce

 

Poznaj moc ekosystemu BinSoft

mpSekretariat umożliwi Ci wysyłanie wiadomości e-mail oraz SMS wprost z programu. Możesz korzystać z bazy lokalnej na Twoim komputerze lub bazy w chmurze . Łącząc mpSekretariat z usługą bsxCloud przekonasz się, jak komfortowym środowiskiem pracy jest ekosystem BinSoft . Jeśli do wymienionych wyżej funkcjonalności aplikacji mpSekretariat chciałabyś dołożyć wystawianie faktur, zostań użytkownikiem programu mpFirma – zawiera wszystkie moduły, które ma mpSekretariat i wiele, wiele więcej. Nie jesteś do końca przekonana? Testuj mpSekretariat lub mpFirmę za darmo przez 30 dni.

 

Aby Twoja firma mogła odnosić sukcesy

musisz wyposażyć ją w odpowiednie narzędzia