|
System B2B to platforma e-commerce przeznaczona do obsługi klientów biznesowych. Jeśli sprzedajesz swoje produkty innym przedsiębiorcom, system B2B jest rozwiązaniem dla Ciebie. Sprawdź, czym powinien charakteryzować się funkcjonalny panel B2B i jak pomoże zoptymalizować obsługę sprzedaży w Twojej firmie.
System B2B – jak wybrać?
Wybór systemu B2B zacznij od przeanalizowania narzędzi do prowadzenia firmy, które już posiadasz.
- Z jakiego programu do wystawiania faktur korzystasz? Czy program do obsługi sprzedaży spełnia wszystkie Twoje wymagania?
- Jakiego programu do prowadzenia magazynu używasz?
- Czy masz firmowy hosting i przechowujesz swoje firmowe dane w zabezpieczonej chmurze?
- Jak wygląda Twoja firmowa strona WWW?
Do tych narzędzi wkrótce dołożysz system B2B. Sprawdź, czy te wszystkie systemy będą ze sobą w jakikolwiek sposób kompatybilne!
CMS Online – kompleksowe prowadzenie firmy
Usługi dostarczane przez BinSoft pozwolą Tobie wyposażyć się w narzędzia do kompleksowego zarządzania biznesem.
- Obsługuj zamówienia z różnych źródeł – zamówienia z systemu B2B, zamówienia złożone przez klientów przez telefon czy e-mail itp.
- Wystawiaj faktury i udostępniaj je online z możliwością elektronicznej płatności
- Prowadź pełną gospodarkę magazynową
- Wystawiaj i udostępniaj online oferty z możliwością elektronicznej akceptacji i/ lub płatności
- Zarządzaj działaniami z zakresu CRM
- Obsługuj system B2B
- Zarządzaj firmową stroną WWW
- Prowadź sklep internetowy.
Zabezpieczona baza danych bsxCloud w połączeniu z funkcjonalną aplikacją mpFirma da Ci szereg korzyści:
- jeden CMS do zarządzania programem sprzedażowo-magazynowym, systemem B2B, sklepem internetowym i stroną WWW
- jeden dostawca usług, z którym się kontaktujesz
- jedna zabezpieczona baza danych, w której przechowujesz wszystkie firmowe dane.
Taka kompleksowa obsługa to nie tylko wygoda lecz także:
- optymalizacja pracy
- optymalizacja kosztów.
Warto poświęcić czas na znalezienie dostawcy rozwiązań dla firm, którego usługi spełnią Twoje oczekiwania. Zwróć uwagę także na jakość obsługi klienta i styl współpracy objęty przez wybraną przez Ciebie firmę.
Jak to działa?
Zamówienie lub zapytanie ofertowe, które Twoi klienci złożą w systemie B2B, wpadnie do odpowiedniego modułu w Twojej aplikacji mpFirma. Stamtąd je obsłużysz.
System B2B – najważniejsze funkcje
- Autoryzowany dostęp do platformy
Twoi kontrahenci będą zakładać konto w systemie B2B. Możesz autoryzować dostępy do platformy, w pełni kontrolując, kto będzie się logować do panelu.
- Indywidualne cenniki, ceny na produkty i rabaty
- Indywidualny dostęp do widoku:
- konkretnych produktów
- kategorii produktów
- informacji o stanach magazynowych danych produktów.
- Każdemu klientowi ustalisz:
- formę płatności
- termin płatności
- formę dostawy.
- Możliwość składania zapytań ofertowych
Możesz umożliwić swoim klientom składanie zapytań ofertowych i ilościowych o dane produkty.
Te wszystkie funkcje posiada bsxB2B. Chcesz wiedzieć więcej na temat tej platformy? Napisz do nas!
Spersonalizuj system B2B - bsxB2B
- Wybierz 1 z 10 dostępnych kolorystyk platformy
- Zmień okno logowania (ustaw własną grafikę obrazek i ustal miejsce formularza logowania do panelu)
- Wybierz sposób wyświetlania produktów – lista, kafelki
- Dodaj slajder w dashboardzie lub na pulpicie
- Wymień elementy pulpitu i obrazek w tle.
Współpracujesz z zagranicznymi przedsiębiorcami? bsxB2B jest dostępne w kilku wersjach językowych!
Platforma B2B może być kolejnym etapem cyfryzacji Twojego przedsiębiorstwa. Chcesz sprawdzić, jak działa bsxB2B? Skontaktuj się z nami!